söndag 14 juli 2019

Två nya innehav i portföjen

I fredags slog jag till på 2 nya innehav som jag spanat ett tag på. Ingen speciell tajming utan snarare fick jag tummen ur och slog till. Spanat på dessa ett tag och tycker de bidrar positivt till riskspridningen och de delar ut varje månad vilket är kul. Bolagen är EPR properties och Northwest healthcare properties. Nu hoppas jag även kunna fiska upp ett knippe J&J på måndag. Bolaget föll över 4% i fredags då turerna kring asbest i deras produkter tagit ny fart. Bolag har hela tiden bestämt avisat dessa anklagelser och tester har aldrig visat spår efter ämnet. Jag vill gärna äga J&J igen så hoppas de handlas ner ännu mer till veckan så jag kan köpa en ordentlig post


Första semesterveckan är slut, nu måste jag börja varva ner, min stora svaghet


Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar